dimecres, 12 de novembre del 2008

Comencem la feina

Ja se sap que la pressa mata. Finalment, la forma en què farem el blog no és exactament el que jo volia, però no tinc una altra opció. 1. Vosaltres podeu publicar articles, però no podreu canviar el disseny, afegir enllaços, i altres opcions. L'únic administrador sóc jo. 2. Ara bé, se m'acudeix que qui vulgui afegir o modificar el podrà fer a classe. Jo posaré el password i, hala! a treballar. No és una opció massa dolenta. Mentrestant us conformeu. El proper dia farem els grups i començareu a publicar articles. 3. Una tercera opció és que m'aneu passant els enllaços a mi. 4. Recordeu, el blog parlarà exclussivament d'inserció ocupacional i les etiquetes de comentaris hauran de ser necessàriament la que correspongui als col.lectius i, a més a més, la de general i programes. Ja pensaré. 5. No us oblideu signar els missatges.